Måndag.

Usch, nu är ångesten här igen. Har sluppit den så jävla länge och det har varit så skönt! Men nu är den här igen.
Har varit så slarvig med träningen de senaste veckorna, och inte nog med det, jag har ätit massa skit också. Har inte vågat väga mig på jätte länge, är säkert uppe på 64 igen.
Och det känns inte bra, inte bra alls.

Men in i den nya träningsperioden nu så ska nog allt lösa sig hoppas jag.
Skulle så gärna vilja väga 55 kilo. Har inte ens två månader på mig. 10 veckor.
Det är ingenting. Men om jag går ner 1 kilo i veckan så.
Ska försöka väga mig imorgon så får vi se vad idiotvågen står på.

Så kommer man inte kunna sova heller. Great.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0