Söndag.

Hallå där!

Har jobbar hela dagen lång.. och ändå så har jag hunnit med att träna! Känns hur bra som helst.

Det gick jätte bra att jogga idag. Följer fortfarande schemat till punkt och pricka.
Idag var det ett litet längre pass, 5x5 minuters jogg, alltså så var det 5 minuter mer än tidigare i veckan. Antingen är det jag som är knäpp eller så är det faktiskt så att jag känner resultat redan! Det var inte alls jobbigt att springa idag, hade lätt kunnat springa 6x5 minuter. Men jag följer schemat som sagt!
Nästa vecka hoppas jag på lite mer utmaning.

Trodde aldrig att det skulle gå så fort att få upp kondisen, även fast jag vet att det alltid har varit så.
På tisdag är nästa löppass, får se om jag pallrar mig iväg till friskis imorgon eller inte.

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: S

åh vad duktig du är!!



Hejja hejja!

2010-04-12 @ 09:13:43
URL: http://mittnyasmalajag.blogg.se/
Postat av: Lokejeanette

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2011-04-10 @ 11:29:27
URL: http://lokejeanette.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0