Torsdag.

Hej hej hallå hallå.

Vilken jävla dag.. Usch. Kaos på jobbet och jag har precis blivit "befodrad" så jag har inte riktigt koll på mina arbetsuppgifter ordentligt ännu. Hann knappt ha rast ordentligt för att jag skulle hinna med allt. Jobbade 05.30-15.30. Samma arbetspass blir det imorgon. Inte ett dugg sugen på det!

Men som tur var lyckades jag tvinga mig själv ut och springa ändå. Det var jobbigt som fan men jag klarade det! Ett kilo ner tills på tisdag var det och sånna resultat når man inte om man inte tränar ordentligt.
Idag var det 7x4 minuter jogg och en minuter rask gång emellan.. Jobbigt som sagt, men skönt.
Totalt var det alltså 33 minuter jag var ute, promenerar en minut innan jag börjar jogga och en minut efter jag slutat.
Totala streckan blev 5 km ungefär.

Hörs senast på söndag när jag ska ut och jogga igen.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0