Torsdag och mätning.

Hej hej.

Jag har haft fullt upp så har inte hunnit uppdatera. Jobbar sex dagar den här veckan, och nästa, plus att jag håller på att utbildar mig inom jobbet och försöker hitta tid till att vara med min pojkvän.
I helgen blev det alkohol och utgång, super kul! Dansade järnet med flickorna mina :) Dock lyckades jag stuka foten TVÅ gånger när jag gick hem så har inte kunnat träna sedan en vecka tillbaka. Som tur var låg jag ju en vecka före med tjejmilen träningen. Så det tar jag igen från och med söndag.
Imorgon är jag äntligen ledig också, så ska försöka ta mig till gymmet.

Jag mätte mig i tisdag men hann inte uppdatera då som ni kanske har märkt. Jag skriver in de resultaten nu.

Midja: 72 (-05)

Höfter: 90 (+-0)

Lår: 59 (-0,5)

Vikt: 63 (-1kg)

Måtten blev jag riktigt besviken på. Usch vad dåligt jag mådde när jag såg det. Men jag har ju iaf lyckats gå ner ett kilo som planerat så är ganska nöjd ändå. Hoppas på mycket bättre resultat till nästa tisdag.
Mitt mål är ju att gå ner ett kilo i veckan för att hinna med till min födelsedag då jag vill ligga på 55 kilo.
Får se hur det går men jag hoppas på det bästa.

Kram

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Var inte besviken.. det är inte lönt att lägga energi på!

2010-05-14 @ 19:54:57
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0