Sämstaste jag.

Hej hej hej. Jag är väl världens sämstaste människa måste man tro. Vet inte vad jag har hållit på med riktigt. Eller jo. Jag har pendlat till jobbet totalt ca 4 timmar om dagen så har inte haft tid för någonting annat har det känts som. Men på fredag är min sista dag på mitt nuvarande jobb och på måndag börjar jag plugga upp två kurser på komvux, vilket betyder att jag kommer ha mycket mer tid till saker jag vill göra = gå ner 10 kilo. Är ni med mig? 10 kilo vill jag gå ner till från 10 januari till den 10 juni. Fem månader. Två kilo per månad. Det ska gå! Om jag går ner 6-9 kilo kommer jag inte vara besviken heller. Men 10 är mitt mål! Alltså, på måndag så kör jag igång. Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0