Tisdag.

Hej :) Sitter på bussen hem från jobbet nu, det är väl lagom roande måste jag säga. Pratade pojkvännen min för en stund sedan. Han har gått ner massa i vikt och han är ledsen för det... Orättvist. Det känns verkligen inte bra att han väger 1-2 kilo mindre än mig nu helt plötsligt.. VERKLIGEN inte! Han gymmar iofs 5 dagar i veckan. Plus att han cyklar och springer i trapphus 3-5 timmar om natten fem dagar i veckan Eftersom han delar ut tidningar. Men ändå. Jag vill ju också! Men på måndag, då jävlar. Senast på måndag ska jag börja träna. Jag längtar så otroligt mycket efter det! Har verkligen inte hunnit/orkat nu när jag jobbat i sthlm. Jag stiger upp kl sex och kommer hem vid sju, sådär lagom långa dagar. Men nej, nu ska jag inte klaga längre. Nu ska jag peppa mig själv och leta efter bra bloggar! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0