Torsdag

Hej igen! Nu sitter jag på bussen på väg hem från jobbet. Kom på att jag har betalda semsterdagar kvar så jag fick ta ut två av dem idag och imorgon! Himla skönt. Men läskigt, för nu är jag så jävla arbetslös! Så nu kommer jag börja min hälsoresa idag istället :) längtar så mycket efter att få gå och träna ikväll! Jag vill ha resultat! Så nu blir nästa vägning den 20e januari istället. Anledningen till att jag väger mig varannan vecka bara är för att jag tror att man blir mer motiverad av att se en större skillnad på två veckor än en mindre skillnad varje vecka, eller hur ofta man nu väger sig. Vi får se hur detta går. Jag är motiverad till 1000!!! Är ni med mig? :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0