Torsdag!

Tjoho! Jag är på väg åt rätt håll! Underbar känsla. Jag vet dock att anledningen till att jag gått ner så mycket är för att jag började med pulver diet i tisdags. Jag kommer att hålla på med det i ungefär en vecka, anledningen till att jag började med det är för att jag vill minska min magsäck och få bort sockersuget så mycket det går. Hoppas att det fungerar! En annan anlednig är för att jag vill se lite resultat så att jag blir mer motiverad till att äta rätt och träna, och det velar fungera toppenbra Idag är det två veckor sedan jag blev arbetslös (på eget beslut), idag har jag varit på arbetsintervju på ett cafe! Det gick bra faktiskt. Men det jobbiga är att imorgon ska jag provjobba och baka något som måste imponera på dem. PRESS!! Jag är inte ens speciellt duktig på att baka.. Tycker att det är kul och så men det roligaste är att dekorera. Jag har ingen aning om vad fan jag ska baka. Jag är så otroligt jävla nervöööööös! Ja ja, hoppas att ni får en toppendag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0