Torsdag!

Och så var det torsdag igen, shit vad fort veckorna går. Tre veckor arbetslös idag. Inte så kul, men jag tycker det är jävligt skönt om jag ska vara ärlig. Förutom att pengarna på sparkontot börjar sina rejält :( Nu till vikt och mått! Vikt: 65,1 MÅTT: Midja: 72,5. (-5,5 cm) Höft: 90,5. (-2 cm) Lår: 59. (-1,5 cm) Såå jag har alltså nästab gått upp till min startvikt igen som var 65,4.. Visste att jag skulle gå upp sen förra veckan eftersom jag drack naturdiet då. Ska aldrig mer hålla på med sånt, från och med nu är det bara träna som gäller. Men jag har ju faktiskt tappat flera centimeter! Sjukt stolt. Måste ha byggt muskler som gör att jag inte går ner i vikt. Ville bara berätta det. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0