Torsdag

God morgon! Idag är min näst sista dag på jobbet. Skönt men samtidigt läskigt. Jag har jobbat sedan jag var 15 år, och nu helt plötsligt kommer jag att bli arbetslös! Vet inte riktigt hur jag ska klara mig på 0:- i månaden. Visst, jag bor hemma och har pengar ubdanlagda, but still.. Egentligen ska jag ju börja plugga på komvux på måndag, men igår upptäckte jag när jag loggade in på deras hemsida att det stod "ej antagen" framför kurserna. Dock har jag fått inloggningsuppgifter till skoldatorerna jag är lite nervös över drt. Ska ringa komvux idag och fråga dem hur det egentligen ligger till. Hoppas att jag kom in.. Nog om det! Jag vägde mig imorse och bestämde mig för att det ska vara min startvikt. 55,4 visade vågen. Inte kul. Men tio kilo ska jag gå ner, eller åtminstånde 7 kilo. Satsar på 10. Jag kommer att väga mig varannan vecka. Eftersom jag börjar på måndag så blir min nästa vägning den 24 januari. Nu ska jag försöka sova lite på bussjäveln. Vi hörs senare, eller kanske imorgon. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0